Jessie James — My Cowboy lyrics

(Whip snap)
Oww
Uhmm yeah yeah

You're gonna have to meet my mama
Gonna learn to say 'yes ma'am'
Gotta learn to call me 'hunni'
If you wanna be my cowboy

Gotta treat me like a lady
Get the door n hold my hand
You better tell me that I'm pretty
If you wanna be my cowboy

I ain't got no time for players
Ain't no one ride rodeo
Ain't got room for no heartbreakers
Giddyup, Giddyup, Go

Grab my hand n take me dancin'
Show me off to all your friends
Rub my back n call me 'baby'
If ya wanna be my cowboy... yeah eh yeah
Oh yeah eh... Oh yeah eh

Better buy my favorite pony
Better learn my favorite song
Gotta lay some bling upon me
If you wanna be my cowboy
[ Lyrics from: http://www.lyricsty.com/jessie-james-my-cowboy-lyrics.html ]
I ain't got no time for players
Ain't no one ride rodeo
Ain't got room for no heartbreakers
Giddyup, Giddyup, Go

Grab my hand n take me dancin'
Show me off to all your friends
Rub my back n call me 'baby'
If ya wanna be my cowboy

Saddle up n take me for a little ride... Oh yeah eh yeah
Lay me down on my blanket yet...
By the riverside... eh yeah yeah yeah
WHOOO!
Come On Boys!

I ain't got no time for players
Ain't no one ride rodeo
Ain't got room for no heartbreakers
Giddyup, Giddyup, Go

Grab my hand n take me dancin'
Show me off to all your friends
Rub my back n call me 'baby'
If you wanna be my cowboy
Wanna be my cowboy? yeah, yeah, yeah
Oh whoa oh yeah eh... oh yeah eh cowboy yeah
Oh baby yeah eh eh... yeah eh eh

[Laughs by JJ followed by male sayin: "What you know about that?"]

Songwriters: Johnson, Jamey / Houser, Randy / James, Jessie
My Cowboy lyrics © EMI Music Publishing