N.o.r.e. — Live My Life lyrics

[intro: N. O. Are. E.]
Yeah niggas, yeah
Uhhh, that's what I'm talkin bout right here niggas
That's what I'm talkin bout right here gotti
This what I needed, nigga
This the shit I wanted right here
This another nahmeanuheard!
Its off beelzebub for real
Gon live my life man (imma live my life...)
Stop hatin on us (stop hatin on us...)
Talk to em

[chorus: ja rule & N. O. Are. E. Ad libbing]
Life, love, me
I'm gon live my life, hey
Thug life, lord you know me
This aint life, this aint love, save me
I'm gon live my life, hey
Thug life, lord you know me

Yo, yo
So what, you think I'm posed to live in the hood my whole damn life
And get married on the ave. With my damn wife
(n. O. Are. E. & ja rule)
I'm gon live my life, and she gon live her life
(n. O. Are. E.)
And we gon be a-aight
So shit, I send the kites to my niggas in jail (send that kite, nigga)
And tell them niggas we good, once N. O. Sell
And to my street niggas, we done flipped out and beat niggas
And made the loudest niggas turn this-creet niggas
As far as these chicks, they lovin the pipe
And she don't even like you, wanna thug in her life
See, she wanna a nigga go and walk the hood with her
That nigga try to front on her, I'm in the hood with her
Shit, so stressed I could see it in her face--
When she walking down the block, but with me feel safe
And them niggas wont front, have them dudes erased, it go...

[Chorus:]

See I'm a vet, nigga, and I could take you to school
And it's my fifth album, bout to quit like rule
So go head and try it, see it just don't match
And ya man hate me, cause yall just don't match
Got my gun on me, and I could walk you upstairs
Til you get inside the crib, girl, I aint scared
And tell ya man don't even come outside (yall niggas stay in the crib!)
Cause if he even try frontin, imma make that nigga run outside
See I'm a, thug for real, I hold the steel
And I could walk you through the hood on the darkest hill
See she love N. O. Are. E., plus any nigga like me
Drivin in the drop with a 10 cent icey
Shit, she want a thug that's basically
See she scared in the projects, but safe with me
Shit, N. O... (n. O...) are to the e
Spin out at 90 I'm hard with the v, it go...

[Chorus:]

Yo, a-yo, good green, bout to get some valley stick
I'm on the west coast, fuckin with my cali bitch
And she always want some in the night and the morning
Wanna know everywhere, and where I'm performin
Shit, but it's aight, just let her ride
Yo she down wit a nigga, just let her ride
See
(n. O. Are. E. & ja rule)
I'm gon live my life, and she gon live her life, yo...

[chorus: ja rule & N. O. Are. E. Ad libbing]
Life, love, me
I'm gon live my life, hey
Thug life, lord you know me
This aint life, this aint love, save me
I'm gon live my life, hey
Thug life, lord you know me

[n. O. Are. E. Talking]
See, we just tryin to live our life, man (see... We livin our life, baby)
We not even paying attention to yall dudes, man (dudes)
Talking bout cha paper
Aint nobody even ask you how many--how much you got, homeboy (how much money
You got homeboy, chill out!)
Chill out, man! (live ya life)
Word up, we just livin our life, doin our thing (we livin our life)
Thugged out militainment style (thugged out militainment)
Ya underdig? (ya underdig?)
We keepin percolatin up in the knahpsmeanyaheard? (knahpsmeanyaheard?)
Pop done poppedd off (poppin off)
Jump off done jumped off (it done jumped off alot, though)
Off beelzebub for real (get them condoms nigga!)
Yeah, tonight, put the henny away tonight, yall
(put the henny away tonight)
We gon drink that cris shit, and that don perignon shit
(that cristal, that don perignon and that good shit)
Nah, nah, nah, put the smirnoff away, nigga (nah, no smirnoff, baby)
We not drinkin the smirnoff tonight (not tonight, yall chill!)
None of that shit, man (grimey ass niggas!)
Put the 50 cent beer away (put the 50 cent beer away, we aint drinkin that)
We gon drink that expensive shit tonight, baby
(yeah, yeah, we aint grimey tonight)
We gon be hollyhood tonight, baby (hollyhood tonight, baby)
Irv gotti (irv gotti)
Good looking my nigga (good lookin, nigga)
My nigga ruleski (ruleski, where you at, baby)
We doing it up, baby (we doin it up, nigga)
Thugged out militainment, we in here
(yeah we gon have fun, thugged out militainment)
We drinkin that expensive shit, we partyin tonight niggas
(expensive shit partyin)
Come wit us niggas (come wit us niggas)
I'm gon live my life (gon live my life)

[chorus: ja rule]
Life, love, me
I'm gon live my life, hey
Thug life, lord you know me
This aint life, this aint love, save me
I'm gon live my life, hey
Thug life, lord you know me
[ Lyrics from: http://www.lyricsty.com/nore-live-my-life-lyrics.html ]

Songwriters: SANTIAGO, VICTOR / ATKINS, JEFFREY / LORENZO, IRVING
Live My Life lyrics © Warner/Chappell Music, Inc.