Roscoe Dash — My Own Step lyrics

[Chorus: x4]
I got my own steps. I got my own style.

I can get this party started... Watch how... We can do it [x4]

Roscoe Dash...

Step it up, step it up, step it up, step it up
Break the knob off right now
Krumpin' or stuntin' do what yah wanna
I'm a crank the party up right now (right now)
Roscoe be so flexxed up and I make it look so effortless
I show out show out everywhere I go out ten bad models watch me when I go out
Oh, how know I go so hard I'm a big dog stick out my yard
Press record cause you gon' wanna take this spaceship takin' off on a one way to mars
And you turn up regardless show out and go the hardest
Go dumb go dumb go dumb lose control and go retarded
See I got my own steps and I got my own style
Overseas money honey me turn up a long time
R.O.S.C.O.E. I done blew up like a landmine and I'm winnin' by a land slide

[Chorus]

[T-Pain:]
Nappy boy boy boy boy [x2]

I got my own steps I got my own style
If everybody keeps stealin' it from me then I'm a have to go wild
Yeah better back up boy when the DJ turn the track up boy
Cause all these haters in the club must wanna really wanna see the teddy pizzle act up boy
Clap clap clap clap boy on the nude dance floor and I take your girl to the show and tell
And if I perform well that's gonna give her more to tell
Doin' just what we doin' girl don't even know what she doin'
Homie if she take this trip again you will never fit again
Steppin' in and out I got my own step my own clique
Lovin' on that chick I left her in that club like oh shit
Oh it's just another one of them classic T-Pain antics
Got her makin' up brand new dances she get low to the ground like antz'
Everytime I put on anteris all she think about is marriage
Homie you can't pull no girls you're like a horse with out a carriage
Damn
I don't even know how many karats in my chain chain
Buddy do I have to explain 'splain
Nobody on the corner got swagger like us
You got yours from T-Pain

[Chorus]

[Roscoe Dash:]
Umm now that party's turned up whatchu gon' do?
Errbody with me boppin' like a hippy
I'd be mad if I was you...
Because I party party party hardy
Shorty go retarded
Gon' and do yo' dance and...
Just go stupid do it do it
Show 'em you're the man or woman and can't nobody else do it like you can
Gon' and break it down break it down break it down break it down
Do it with no hands
Ain't no copy cats round here boy we settin' trends

[Chorus]
[ Lyrics from: http://www.lyricsty.com/roscoe-dash-my-own-step-lyrics.html ]