Salt 'n' Pepa — Tramp lyrics

What'd ya call me?

[Yo yo D yo check out them girls over there man
?? Ready you down? Let's roll on 'em
You wid it? Come on let's do it
Hey a yeah my name's Hurby love Bug this is my man D
We're checkin' y'all out we know y'all were checking us out
So we said hey what the hell just roll on over but...
Y'all wanna come down over to the crib?
A little place I got over there in the Hills
Ya know, fat ja'causezi... We can get busy]

Homegirls, attention you must pay
So listen close to what I say
Don't take this a simple rhyme
'cause this type of thing happens all the time
Now what would you do if a stranger said hi?
Would you this him or would you reply?
If you answer there is a chance
That you'd become a victim of circumstance
Am I right, fellas? Tell the truth
Or else I'm-a have to show and prove
You are what you are, I am what I am
It just so happens that most men are...

Tramp (What'd ya call me?)

[Mmmm-hmmm, babe, I ain't gonna lie - you look good
I know it - I look good, too
But why don't you and me and my dog
Go do the do]

Have you ever seen a dude who's stupid and rude?
Whenever he's around he dogs your mood
I know a guy like that, girl
He thinks he's God's gift to the world
You know that kind, excited all the time
With nothing but s** on the mind
I'm no stunt, on me he can't front
I know the real deal, I know what they want
It's me (Why?) Because I'm so s***
It's me (What?) Don't touch my body! (Boy!)
'cause you see I ain't no skeezer
But on a real tip I think he's a...

Tramp (What'd ya call me?)

[Huh, what? Hey, whoa, wait a minute...
It's not what it looks like, baby, just chill
Wait a minute, where you goin'?
I'm tryin' to tell you it ain't exactly...
Look, what are you doin' with that bat?]

On the first date he thought I was a dummy
He had the nerve to tell me he loved me
But of course, I knew it was a lie, y'all
He undressed me with his eyeballs
Trying to change the whole subject
'cause everything he said pertained to s**
So I dissed him, I said, "You's a sucker!
Get your dirty mind out the gutter
You ain't gettin' paid, you ain't knockin' boots
You ain't treating me like no prostitute"
Then I walked away, he called me a teaser
You're on a mission, kid - yo, he's a...

Tramp (What'd ya call me?)

[Yo, baby, come here for a second
I ain't your baby, tramp
You sick little...
Oh yeah? Your sister]

Tramp
[ Lyrics from: http://www.lyricsty.com/salt-n-pepa-tramp-lyrics.html ]

Songwriters: FULSOM, LOWELL / MCCRACKLIN, JIMMY
Tramp lyrics © Universal Music Publishing Group, BMG RIGHTS MANAGEMENT US, LLC