Wiz Khalifa — Tweak Is Heavy lyrics

[Hook]
The tweak is heavy
My clique is ready
My diamonds crazy
Don’t try to play me
[ Lyrics from: http://www.lyricsty.com/wiz-khalifa-tweak-is-heavy-lyrics.html ]
[Verse 1]
A quarter million dollars, if I’m in it, I paid it
My watch my Rolex, niggas sayin’ I made it
Yeah, I smoke good weed, so these fuck niggas hate it
Bought thirty-five bottles, just to get faded
The tweak is heavy, the tweak is heavy
Before I leave the crib I grab the keys to my Chevy
I got some gold around my neck, got some gold in my mouth too
My wife is mixed, but damn she’s thick like she’s from the South too
Pourin’ shots; takin’ em. … joints; bakin’ em
Thin dollars; bankin’ em. Ballin’ just like …
Fuck niggas; ain’t with em. Too dirt; hang with em
Find out they singing just like Franklin …

[Hook]

[Verse 2]
Ever wake up in Vegas you gotta play this
Ever blackout? You knowin’ just what I rap out
Ever smoke so much weed you wanna tap out?
Ever go to a city and bring the trap out?
Bring the pack out, bring the packs out
All the way to the bank, got something to lap out
Drink fo’ bottles of champagne ain’t even pass out
‘Bout to etch in, you niggas actin’
Niggas talkin’ all that shit like it won’t happen
Nigga come out to the ‘burb we get it crackin’
Youngn’s stackin’, money stackin’
One you get up out the game you can’t get back in

[Hook]